REGULAMIN
§ 1 – Przedmiot Regulaminu
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje i dotyczy wszystkich osób przebywających w ApartMadryt.
2. Podmiotem świadczącym usługi jest PHUR Beata Torańska z siedzibą w Sandomierzu 27-600, ul. por. Michała Brzeskiego 12 posiadającym numer NIP: 8641596769.
3. Regulamin określa zasady świadczonych usług, polegających na krótkotrwałym wynajmie pokoi. W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
§ 2 – Rezerwacje, płatności, anulacje
1. Rezerwacji w ApartMadry można dokonać poprzez Internet – portale rezerwacyjne, bezpośredni email: recepcja@phur.pl, na oficjalnej stronie internetowej www.apartmadryt.pl, telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 789 430 446 lub osobiście.
2. Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje drogą e-mailową potwierdzenie dokonania rezerwacji wstępnej, które zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do wpłaty zadatku:
a) w wysokości 100% wartości pobytu.
3. W celu realizacji usług realizowanych przez AparMadryt wykorzystywane są wybrane sposoby płatności:
a) płatność przelewem na konto bankowe ApartMadryt podane w potwierdzeniu rezerwacji,
b) płatność online poprzez system Przelewy 24,
c) płatność kartą płatniczą.
4. Do obsługi płatności online od klientów wykorzystywane są rozwiązania dostarczane przez firmę PayPro S.A. (właściciel systemu płatności Przelewy24.pl) ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP 779- 236-98-87, REGON 301345068, KRS 0000347935.
5. Jeżeli zadatek nie wpłynie na konto bankowe ApartMadryt w terminie wyznaczonym w potwierdzeniu dokonania rezerwacji wstępnej lub wpłynie po upływie wyznaczonego terminu, rezerwacja zostaje anulowana zaś ApartMadryt ma prawo do nie zwrócenia wpłaconego po terminie zadatku.
6. Po zaksięgowaniu zadatku na koncie bankowym ApartMadryt, Gość otrzyma drogą e-mailową potwierdzenie otrzymania wpłaty, które jest gwarancją rezerwacji.
7. W przypadku anulowania przez Gościa rezerwacji, co uznawane jest za odstąpienie od umowy:
a) W przypadku rezerwacji na co najmniej 3 dni przed dniem planowanego przyjazdu – ApartMadryt zwraca całą wpłaconą kwotę zadatku,
b) W przypadku rezerwacji w ciągu 3 – 0 dni przed dniem planowanego przyjazdu – ApartMadryt nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.
8. Dodatkowe należności wynikające z pobytu Gość zobowiązany jest uregulować najpóźniej w dniu wyjazdu.
9. W przypadku opuszczenia przez Gościa ApartMadryt w terminie wcześniejszym niż zawarty w rezerwacji gwarantowanej, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
10. W przypadku nieprzybycia Gościa do ApartMadryt w uzgodnionym terminie, rezerwacja jest ważna do godziny 9:00 następnej doby. Przekroczenie tej godziny jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy przez ApartMadryt z prawem do zachowania zadatku, zaś pokój lub apartament może zostać wynajęty.
11. W przypadku przybycia Gościa do ApartMadryt w drugim dniu zarezerwowanego pobytu (po wcześniejszym poinformowaniu obsługi) Gość zostanie obciążony kosztami pobytu również za pierwszą dobę hotelową zgodnie z rezerwacją gwarantowaną
§ 3 – Warunki pobytu
-
1. Apartament wynajmowany jest na doby.
2. Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 14:00 do godziny 11.00.
3. Życzenie wcześniejszego przyjazdu lub przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić obsłudze apartamentu do godziny 09.00 dnia, w którym rozpoczyna najem apartamentu lub w dniu w którym upływa termin najmu apartamentu. Życzenia realizowane będą w miarę posiadania technicznych możliwości ich zrealizowania i obciążone są dodatkową opłatą.
4. Uwzględnia się życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych wolnych apartamentów.
Do czynności zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości osoby wyznaczonej do kontaktu z gościem, ma ona prawo poprosić o drugi dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej (paszport, prawo jazdy) bez podania przyczyny.
5. Niedokonanie wpłaty zadatku za pobyt z góry uprawnia osobę wyznaczoną do kontaktu z gościem do odmowy zameldowania Gościa i wydania klucza do apartamentu.
6. W momencie otrzymania kluczy, Gość zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcjami dotyczącymi obsługi urządzeń elektrycznych stanowiących wyposażenie apartamentu. Moment ten stanowi jednocześnie zapoznanie się ze stanem technicznym, ilościowym apartamentu i urządzeń w nim się znajdujących.
7. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
8. Obsługa apartamentu nie ma prawa bez zezwolenia Gościa wchodzić do wynajętego apartamentu, a tym bardziej przemieszczania czy korzystania z jego osobistych rzeczy. Prawo wejścia do wynajętego obiektu pozostawia się jedynie w przypadku zauważenia zagrożeń na które bezpieczeństwu gości lub w przypadku niestosowania się gości do regulaminu apartamentu.
9. Zabranie ze sobą zwierząt domowych, dozwolone jest tylko po uprzednim otrzymaniu zezwolenia od właściciela apartamentu. Obsługa apartamentu ma prawo odmówić udostępnienia miejsca noclegowego Gościom, którzy zabrali ze sobą zwierzę domowe do obiektu wcześniej tego nie uzgadniając. Psy przez cały czas muszą być trzymane na smyczy.10. Gość apartamentu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione przez zwierzę w wyposażeniu oraz urządzeniach technicznych apartamentu. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy znajdujących się w najętym lokalu a należących do Gościa lub osób z nim przebywających a dokonanych przez osoby trzecie.
11. Przedmioty pozostawione przez Gościa w apartamencie, po jego opuszczeniu, zostaną odesłane na koszt gościa pod wskazany przez niego adres. W przypadku braku wskazania przez Gościa adresu, na który mają być odesłane pozostawione przedmioty lub w przypadku braku osobistego odbioru tych rzeczy przez gościa w ciągu 3 dni od daty wyjazdu z apartamentu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
12. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, niebędących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do apartamentu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
13. Przy każdorazowym opuszczeniu pokoju prosimy o sprawdzenie czy jest on zamknięty. Obowiązuje całkowity zakaz wynoszenia z pokoju należących do apartamentu rzeczy (np. ręczniki, koce, poduszki, urządzenia, itd.). Prosimy o dbanie o wynajęty apartament, o wyłączanie zbędnego oświetlenia i zakręcanie wody.
14. W apartamencie obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
15. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przez obsługę, będą dochodzone polubownie, a w razie braku porozumienia na drodze sądowej.
16. W dniu odjazdu Goście zobowiązani są opuścić pokój do godziny 11:00.
17. Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu wg protokołu wprowadzenia.
18. Rachunki lub faktury za pobyt wydajemy na życzenie klienta w ciągu 7 dni od daty wymeldowania. Zostaną one wysłane listem poleconym na wskazany adres.
§ 4 –Reklamacje
1. Jeżeli Gość stwierdzi przyczyny i fakty, które mogą być przedmiotem reklamacji,
zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ewentualną reklamację obsłudze
2. Reklamacja może zostać złożona przez gościa:
a) telefonicznie na numer telefonu: +48 789 430 446
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: recepcja@phur.pl.
3. Gość zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji bez zbędnej zwłoki. Prawo do
reklamacji wad zakwaterowania wygasa, jeżeli Gość nie skorzystał z niego do czasu
wyjazdu z ApartMadryt.
4. Składając reklamację, Gość zobowiązany jest do przedłożenia wszelkich stosownych
dokumentów dotyczących świadczenia danej usługi i / lub nabycia towaru (kopia
zamówienia, faktura, rachunek itp.), co do której składa reklamację. Bez przedłożenia
dowodu zakupu, usługodawca nie ma obowiązku uznania reklamacji.
5. Gość zobowiązany jest do osobistego udziału w postępowaniu reklamacyjnym, oraz
ma obowiązek przekazania obiektywnych informacji na temat świadczonej usługi.
Jeżeli wymaga tego charakter reklamacji, Gość ma obowiązek umożliwić personelowi
dostęp do wynajętego mu pokoju, w celu ustalenia zasadności reklamacji.
6. ApartMadryt zobowiązana jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 30 (trzydziestu) dni liczonych od dnia zgłoszenia reklamacji przez Gościa.
§ 5 –Polityka Prywatności
-
System rezerwacyjny funkcjonuje zgodnie z polityką prywatności serwisu internetowego obiektu, na którym jest uruchomiony i działa w oparciu o zgody udzielone przez użytkownika w tym serwisie.
2. W trakcie dokonywania Rezerwacji Online, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie serwisu.
3. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PHUR Beata Torańska z siedzibą w Sandomierzu 27-600, ul. por. Michała Brzeskiego 12 posiadającym numer NIP: 8641596769.
4. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – recepcja@phur.pl
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług noclegowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług
7. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą bezterminowo
8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
